10 януари 2007

5 неща които може би не знаете за мен

Така и не разбрах кой точно поде тази инициатива за чейн-постинг, но явно се превръща в лавина (каквато всъщност е идеята). Доста ще трябва да се постарая, за да ги докарам до 5.... След като Дени ми пусна тази муха, очаквам да видя и нейния списък :-)

1) Първият си химически псевдо-експеримент мисля че извърших на невинната възраст от около 10. Успях да взривя една колба в 8ми клас, за щастие без сериозни последици

2) Когато поглеждам през ръба ме побиват тръпки от височината. За сметка на това, докато катеря не виждам проблем да вися на 200 метра височина хванат за малко ръбче само с една ръка

3) Четенето вечер е най-сигурният начин да се приспя

4) Въпреки че никак не е безизвестно - не мога да плувам и да карам ски :-(

5) "Вкъщи" е там където се намира четката ми за зъби. "У дома" е мястото където съм отраснал - малък апартамент близо до центъра на Плевен. Почти безграничното ми желание за пътуване не е тайна, но може би не знаете колко много обичам да прекарвам времето си в споменатите две места :-)

2 коментара:

deniza каза...

Само точка 3 ми се губеше :)

Анонимен каза...

За мен единственото изненадващо беше, че те побивали тръпки от височина!!! Защо не си ми казал? Щеше да ме успокоиш, че не е чак толкова ненормално да примирам от ужас от високо!