14 февруари 2007

This House Of Sky

Ето няколко кадъра от водопадите които изкатерихме миналата събота. Турът е доста дълъг, над 500 метра височина, но доста лесен и приятен. Май по-трудното е човек да стигне до него - минава се по стръмни черни пътища, пресича се река, и след като слезеш от джипа ти остават 1.5 км ходене по хлъзгави камъни на около 5-6 метра над буйна река. Много диво и красиво място. За наша огромна радост времето беше доста приятно, което въобще не ми попречи да се доразболея... И да си сцепя устната с пикел :-)

The Good, the Bad, and the Ugly

Показвам, ето така се прави :-)

И след като сме се качили трябва да слезем, така че се мятаме на няколко рапела. Синичкото петно съм аз, а на заден план се виждат няколко стъпала от водопада.

1 коментар:

deniza каза...

Супер! Все ме е страх з атеб, но пък ти завиждам :) де да бях и аз толкоз добра в катеренето. Внимавай с пикелите! Хайде, наздраве!