20 септември 2006

Уикенд 23-24ти Септември

Близостта на Калгари до изключително изобилие от планини, смея да кажа едни от най-интересните не само в Канада, но и на целия американски континент, започва да ме изтощава физически. За момента поддържам високо темпо и най-често и двата почивни дни съм по някой чукар. За голям мой късмет успях много бързо да открия ентусиасти като мен, с които да обикаляме. Местният outdoor club ме свърза с "психогрупата" (както вече ги наричам) - максимум 10 души за които няма невъзможни неща (и места). Всички са много различни, но обединени от планината и желанието за повече адреналин. Миналата седмица беше бойното ми кръщение в тази група... Изморително, но забавно - 400 вертикални метра bush-whacking през обрасла борова гора, доста пресен сняг, сипеи, лоша скала, няколко пасажа от 4-5 категория...















Явно ми е харесало - за предстоящите почивни дни се записах за 9-10 часово изкачване на Mount Bell с близо 1500 метра денивелация, както и за Mist mountain - 9 часа и 1300 метра. В понеделник няма да мога да се помръдна, но тогава ще го мисля :-)

На втори план за момента вървят уговорките за коледно-новогодишните празници. След злополучния опит да организираме изкачване на Аконкагуа, и по абсолютно идентичен начин провал с идеята за трек в Патагония, аз и Илка (Торонто) се спряхме на резервен вариант - пътуване в Куба. Страната е безкрайно красива, но за нас ще има две допълнителни неща от особен интерес - скално катерене и гмуркане. Въже, клеми, карабинери, примки, опит - всичко необходимо е в наличност. Но виж под водата ще е нещо ново. Особено за мен. Колкото и да е странно все още не мога да кажа, че плувам по какъвто и да е начин.
Нямаме план, нито резервации, само това което сме прочели от 2-3 уебсайта. Очертава се като интересно пътуване :-) А пък понеже няма да ползваме отпуски, лятото ще организираме едно съвсем истинско алпийско изкачване на неназован, но много популярен и красив връх. Очаквайте продължение!

1 коментар:

Анонимен каза...

Я принимаю натуральные скипидарные ванны Скипофит для похудения, начинать и вместе укрепляю иммунитет. следовать каждую ванну уходит порядка 400 грамм, ванны принимаю через день. однако есть тогда еще кто-нибудь, который пользуется Скипофитом? если и, то для чего, для лечения или для похудения?

[url=http://2nt.ru/go/serial.php]Вообще любой сериал и особенно новинки я качаю тут [/url]
[url=http://2nt.ru/go/teets.php]Молодежное видео тут[/url]