16 май 2007

Dan Osman

Dan Osman е един от най-големите и абсолютно най-откаченият екстремист в по-новите времена. Гуру на цяло поколение катерачи, всичко вертикално е негова територия. Прави неща които никой преди това дори не е помислял, но става известен предимно със своите скокове от върхове и стени по 400+ метра, осигурен само с обикновено катерачно въже. Много мъдри думи е изрекъл. Подобни неща са минавали през главата на всеки катерач.

"Yaeeeks! Are we actually doing this...? For fun...?!?"

"What's wrong with people these days? Can't just get a normal job. And be satisfied with normal types of success.... and accomplishments in life. Now we gotta hurl ourselves off of 1200 ft cliffs to prove that we can do it."

"Getting to the top is the best part cause the pain's all over"

3 коментара:

deniza каза...

Ne me kefi :( sorry! ima i po-istinski nehsta v tozi jivot!

Ivo каза...

Е аз не съм казал, че съм срещу "истинските" неща в живота... (а кои са те между другото?). Ако се заслуша човек в началото на клипчето казва, че ще се укроти малко защото иска да прекара повече време с дъщеря си. Но за някои хора това е истинското. Ежедневието, работата и прочие са просто начин на оцеляване. Не случайно братята Wachowski направиха Матрицата! Такива хора са единици, но те показват къде са границите на човешките възможности. Има много причини поради които аз лично му се възхищавам - пълен самоконтрол, невероятна воля и отдаденост на това което обича, и т.н. Всичките тези щуротии ги прави не защото е откачен, а защото ги може. Затова - Respect!

deniza каза...

А ми това с дъщерята е истинско :) а и аз също му се възхищавам! но пак не ме кефи :) "Ежедневието, работата и прочие са просто начин на оцеляване. ", съгласна :)