22 март 2007

технологиите нападат!

От известно време съм се навил да си взема най-после един лаптоп. Най-накрая и аз се отдавам на изкушението да имам компютър вкъщи... В днешно време човек трябвва да е онлайн почти 24 часа. А пък и като че ли има доста неща свързани с работа, които мога да върша спокойно излегнат и сънено предъвкващ закуска. Така че голямото търсене започна! Понеже на работа съм с макинтош, а те са толкова умни и красиви, естественият фаворит е Macbook Pro. Недостатъкът муу обаче е височката цена. Не знаех, че LG правят преносими компютри... Но явно добре се справят както с хардуера така и с рекламата. Тази ми е направо любима вече


А пък ако някой има препоръки, коментари, или какъвто и да е опит с конкретна марка (най-вече Acer, HP Pavillion) нека да постне едно коментарче, или да ми прати поща. Мерси!

Няма коментари: