12 март 2007

Ташев Алпинист

Това може да мине в графата "реклама".

Малко предистория. Запалих се по планините лятото след 8ми клас. По-точно по Пирин, останалите дойдоха по-късно, но Пирин винаги е бил по-специален. В началото ползвах една раница на заем от познато семейство. Техните хлапета явно не я употребяваха особено, пък и в Плевен няма какво толкова да се прави с планинарска раница, освен ако не ходиш да обереш някоя череша. Лятото на година 1996 реших, че искам да си имам моя раница. Нямах търпение да се завлека отново на някоя планина (да бъда честен, на Пирин :-) ). Незнайно как попаднах на малко захлупено магазинче в скрита уличка в ценъра на града. Продаваха раници - Ташев, някаква нова фирма, казваха че работят само с вносни материали от световни лидери и качеството е върха. Навих се, избрах си черно-оранжев Алпинист 60+10. Не помня колко платих. За тогавашните цени и стандарт не ще да е било малко, но както се оказа по-късно, това са най-добре употребените пари които някога съм харчил.

Днес, близо 11 години по-късно, Ташев Алпинист все още ми служи вярно. Единственият проблем който се появи е една счупена пластмасова катарама, която се подменя елементарно. Надявам се качеството и на новите им раници в момента да е все така на ниво!

Поводът за тази сърцераздирателна история е едно ново начало. Старият Ташев все още ще бъде на служба, но на съкратен работен ден. От 2 дни съм горд притежател на чисто нов, красив, умен и удобен работник - Marmot Eiger. Дано види повече нови места и планини от Алиниста. Още следващата седмица ще бъде изпробван на двудневно пътуване включващо палатки, лед, пикели и други интересни аксесоари. Да ми е честит :-)

3 коментара:

deniza каза...

Да ти е честит! Много планини да види :)
Но дали аз ще го видя пред мен :) (Иво отпред, Киро отзад) след Триглав!? Но никога не се знае какво го очаква човек и какви страхове би превъзмогнал.

Ivo каза...

Съмнявам се, че ще се навиете да ви поведа отново на приключение тип Триглав... Но това не значи, че няма да я видиш :-) Аз все още обичам да ходя в Пирин.

deniza каза...

Пирин!? А ми отказвам Кончето :) но ти си сладкодумен, може да ни забаламосаш за някой "Триглав" :) без да разберем, че става дума за К2 :)))
И хайде, дори и на Топола мога да я видя!?