16 октомври 2006

Торонто

Изкарах последния уикенд в Торонто. Първото което прави впечатление е огромната площ на която се разпростира града и долепените до него предградия и градчета. Второто е езерото Онтарио - също така огромно, като море. Другото разбира се е 550-метровата CN tower в центъра на града. Иначе е град като всеки друг наоколо - високи сгради на банки в центъра и малки къщички извън него. Странно, но по някакъв начин ми напомня Лондон... Сигурно защото и тук кралицата е на голяма почит :-) Както се полага за най-големия град на Канада, Торонто е много по-богат на мероприятия от всякакъв тип. Имат един от най-старите и най-известни хокейни отбори в света (всъщност колко от вас знаят, че хокеят се е зародил като спорт в Канада?). Нощният живот кипи, имат си чисто нова опера с футуристичен дизайн. Оказва се, че има доста сериозно българско присъствие в града - има българско училище, църква, дори радио!
Извън града е красиво - есенни гори и малки хълмове, които явно са пълни с всякакви животинки. Но пък си нямат никакви планини.

Всъщност, целта на пътуването беше интервю за работа. Сред жестока конкуренция не получих предложение, но все пак беше интересно преживяване. Илка беше така мила да ми предложи подслон, както и да ме разведе в околностите, за което съм мнооооого благодарен. Спомена ми, че и тя е започнала блог, скоро ще сложа линк и към него.

Няма коментари: